Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocenianie włączające w praktyce edukacyjnej jako szansa zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Tytuł:
Ocenianie włączające w praktyce edukacyjnej jako szansa zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Inclusive assessment as a chance to satisfy the diverse needs of students with special education needs
Autorzy:
Skibska, Joanna
Współwytwórcy:
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Słowa kluczowe:
cele oceniania włączającego
zasady oceniania włączającego
ocenianie włączające
inclusive assessment
methods of inclusive assessment
goals of inclusive assessment
aims of inclusive assessment
metody oceniania włączającego
Język:
polski
ISBN, ISSN:
20809476
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6728  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tekst został poświęcony problematyce oceniania włączającego oraz jego wielopłaszczyznowego rozumienia. Charakteryzuje zasady i metody wykorzystywane w ocenianiu włączającym oraz omawia najważniejsze cele, którym powinno służyć, z uwzględnieniem indywidualnych możliwości i potrzeb dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wskazuje szczególne miejsce oceniania włączającego w motywowanie dziecka do wysiłku na miarę indywidualnych możliwości, a tym samym odnoszenia przez nie sukcesu będącego swoistym rodzajem nagrody.

The text is devoted to issues of including assessing and of its multilevel understanding. It is characteristic of principles and methods used in including assessing as well as is discussing important aims which it should serve, including individual possibilities and needs of the child with special education needs. It is indicating the special place of assessing including into motivating the child to effort up to the standards of individual possibilities, and hence being a success by them and being a specific type of the award

Mirosław Skibski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies