Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

w: Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności regionów w dobie globalizacji, G. Gołembski (red.)

Tytuł:
w: Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności regionów w dobie globalizacji, G. Gołembski (red.)
Sposoby finansowania promocji turystycznej miast
Autorzy:
Zmyślony, Piotr
Mazurczak, Jan
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Pozaniu
Słowa kluczowe:
marketing terytorialny
dobra publiczne
turystyka
marketing w turystyce
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8332  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Piotr Zmyślony

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies