Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przystanek Woodstock jako produkt turystyczny: jakość festiwalu a zadowolenie i lojalność uczestników

Tytuł:
Przystanek Woodstock jako produkt turystyczny: jakość festiwalu a zadowolenie i lojalność uczestników
Autorzy:
Nowacki, Marek
Współwytwórcy:
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
Woodstock
festiwal
event
jakość
produkt turystyczny
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8777  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marek Nowacki

Według D. GETZA (1997), zaplanowane wydarzenia to czasowo-przestrzenne fenomeny, z których każdy jest wyjątkowy ze względu na powstające podczas nich interakcje pomiędzy miejscem, ludźmi i systemem zarządzania, włączając w to elementy designu i program. Największy urok wydarzeń polega według D. GETZA (2008) na tym, że nie są one nigdy podobne do siebie i po to, aby zakosztować ich specyficznej atmosfery trzeba w nich uczestniczyć osobiście. W przeciwnym wypadku okazję taką traci się bezpowrotnie. To oczywiste: osoby, które nie uczestniczyły w historycznym festiwalu Woodstock 1969, już nigdy nie będą miały okazji przeżyć jego wyjątkowej atmosfery.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies