Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczne zaangażowanie przedsiębiorstwa jako koncepcja zarządzania

Tytuł:
Społeczne zaangażowanie przedsiębiorstwa jako koncepcja zarządzania
Autorzy:
Kwiecińska, Monika
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa
Słowa kluczowe:
społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw
Język:
polski
ISBN, ISSN:
97883737890005
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9666  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Monika Kwiecińska

Zasadnym wydaje się postawienie pytania czy mamy już do czynienia z koncepcją zarządzania w przypadku społecznego zaangażowania przedsiębiorstw? W literaturze przedmiotu nie znajdujemy jednoznacznego rozstrzygnięcia, gdyż autorzy traktują społeczne zaangażowanie jako element idei społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, kolejni jako element koncepcji zrównoważonego rozwoju , a jeszcze inni jako podstawę idei corporate citizenship traktującej firmę jako obywatela. Główny problem polega na różnorodności w definiowaniu i interpretowaniu pojęć. W poniższym artykule autorka postara się udzielić odpowiedzi na tak postawione pytanie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies