Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postawy studentów tureckich wobec reklamy i jej percepcja w kontekście kulturowym

Tytuł:
Postawy studentów tureckich wobec reklamy i jej percepcja w kontekście kulturowym
Autorzy:
Lewicka, Hanna
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Exante
Słowa kluczowe:
reklama
Turcy
kultura
studenci
Turcja
Źródło:
Biblioteka Jagiellońska, BJ Oz 003604
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.pl Creative Commons BY-NC-ND 4.0
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/edition/850988/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
eBook
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies