Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Debaty telewizyjne w kampanii wyborczej: samorządowej (2014 r.) i parlamentarnej (2015 r.)

Tytuł:
Debaty telewizyjne w kampanii wyborczej: samorządowej (2014 r.) i parlamentarnej (2015 r.)
Autorzy:
Skrabacz, Ewa
Choroś, Błażej
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wydział Polonistyki UW
Słowa kluczowe:
debata telewizyjna
debata prezydencka
wybory parlamentarne
wybory samorządowe
debata przedwyborcza
kampania wyborcza
ISBN, ISSN:
9788365667069
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/13498  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszego artykułu jest charakterystyka telewizyjnych debat przedwyborczych, organizowanych na szczeblu lokalnym i regionalnym w kampaniach do samorządu (2014 r.) i parlamentu (2015 r.). Analiza dotyczyła zarówno ilościowego wymiaru zjawiska, jak i formatu poszczególnych debat. Badania pokazują, że – zwłaszcza w przypadku kampanii parlamentarnej – debaty telewizyjne były stałym jej elementem, przyjęte zaś formaty (choć zróżnicowane) nie stwarzały warunków sprzyjających prowadzeniu dyskusji (brak możliwości interakcji etc.).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies