Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internet Blogs’ Potential in Education

Tytuł:
Internet Blogs’ Potential in Education
Autorzy:
Smyrnova-Trybulska, Eugenia
Sorokina, Liudmyla
Poznanska, Kateryna
Romaniukha, Maryna
Współwytwórcy:
Smyrnova-Trybulska, Eugenia
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Słowa kluczowe:
education and learning
blogging platforms
educational blogs
Web 2.0
blogs
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
25436155 (Online)
24512583 (print edition)
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/16553  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper is devoted to general aspects of an Internet blog as an educational instrument and its prospects in education. The authors touch upon the connection between demographic challenges and the current educational trends, showing the main skills of Generation Z. A blog as a teaching tool can be broken down into a number of categories. The paper also discusses in short a few popular blogging platforms.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies