Tytuł pozycji:
Kształtowanie wizerunku wybranych grup dyspozycyjnych
Badania zrekapitulowane w niniejszym artykule poświęcono identyfikacji korzyści wynikających z posiadania przez wybrane grupy dyspozycyjne dobrego wizerunku. Przyjęto, że dla Wojska Polskiego, Policji i Państwowej Straży Pożarnej można sformułować katalog tożsamych wizerunkowych korzyści ułatwiających zapewnianie bezpieczeństwa. W celu weryfikacji tego założenia prze-prowadzono analizę użyteczności dobrego wizerunku dla wybranych grup dyspozycyjnych, następ-nie dokonano syntezy wyodrębnionych elementów. Na podstawie przeprowadzonych badań przyjęto, że opracowany katalog wizerunkowych korzyści może być użytecznym narzędziem w zakresie badania kształtowania wizerunku oraz rela-cji ze społeczeństwem zarówno wyodrębnionych na użytek tego badania Wojska Polskiego, Policji i Państwowej Straży Pożarnej, jak i innych grup dyspozycyjnych.