Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-commerce w ujęciu rynku polskiego

Tytuł:
E-commerce w ujęciu rynku polskiego
Autorzy:
Żukowska, Joanna
Komańda, Marcin
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Słowa kluczowe:
e-commerce
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788372464828
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/5213  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The social and technicals alterations influence running the business. To-day, in the face of information technology and internet development, we are the witness of establishing the e-business. The main part of this con-ception is the e-commerce. The goal of this paper is to present the condi-tions of that process in Poland.

Marcin Komańda

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies