Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Możliwości wykorzystania strategii konkurencji i marketingowych dla wzmacniania pozycji oraz potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstw agrobiznesu

Tytuł:
Możliwości wykorzystania strategii konkurencji i marketingowych dla wzmacniania pozycji oraz potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstw agrobiznesu
The Possiblities of the Application of Competition and Marketing Strategies for the Improvement of Companies’ Position and Competetive Potential in Agribusiness
Autorzy:
Firlej, Krzysztof
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Stowarzyszenie Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu
Słowa kluczowe:
competetiveness
strategia
konkurencyjność
agrobiznes
strategy
agriculture
agribusiness
rolnictwo
Język:
polski
ISBN, ISSN:
15083535
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/6839  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Krzysztof Firlej

Please visit: http://krzysztoffirlej.pl/;

W artykule podjęto problematykę możliwości rozwoju, wzmocnienia pozycji rynkowej i potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa agrobiznesu przy wykorzystaniu właściwie skonstruowanych strategii konkurencji i marketingowych. Możliwości zastosowania tych strategii przedstawiono na przykładzie firmy Hortex Holding S.A. i Sokołów S.A., gdzie właściwe działania i konsekwentna realizacja wyznaczonej w tym zakresie polityki sprawia, że firmy te są jednymi z najsilniejszych marek na polskim rynku.

The following article focuses on the possibilities of development and improvement of agribusiness companies’ position in the market and their competetive potential by means of properly designed competition and marketing strategies. The possibilities of the application of the above mentioned strategies are exemplified by Hortex Holding S.A. The appropriate measures taken and the consistent implementation of the company’s policy are held responsible for the company’s highest position on the Polish market. The article presents and evaluates the possibilities of putting in practice the strategies of differentation, financial management and concentration, as well as explores the relation between the strategies of competetiveness and the strategies of marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies