Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Struktury rynku i kierunki ich zmian w łańcuchu marketingowym żywności w Polsce i na świecie

Tytuł:
Struktury rynku i kierunki ich zmian w łańcuchu marketingowym żywności w Polsce i na świecie
Autorzy:
Firlej, Krzysztof
Hamulczuk, Mariusz
Stańko, Stanisław
Kozłowski, Wojciech
Kufel, Justyna
Piwowar, Arkadiusz
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy
Słowa kluczowe:
rynek ziemi
polityka rozwoju
rynek towarowy
produkt rolny
produkcja zwierzęca
przemysł spożywczy
handel zagraniczny
żywność
produkcja roślinna
przetwory mleczne
marketing
rolnictwo
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788376585802
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/9240  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Kamila Sobiecka

Struktury rynkowe. Łańcuch marketingowy żywności. Sektor nakładów do produkcji rolniczej. Rolnictwo. Przemysł spożywczy. Handel zagraniczny.

Seria: Monografie Programu Wieloletniego, nr 13

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies