Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola social mediów w działalności artystów i projektantów

Tytuł:
Rola social mediów w działalności artystów i projektantów
Autorzy:
Caban-Piaskowska, Katarzyna. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Media społecznościowe
Komunikowanie marketingowe
Nauczyciele akademiccy
Łódź (woj. łódzkie)
Projektanci tkanin
Architekci wnętrz
Studenci
Marketing
Komunikacja społeczna
Postawy
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego (Łódź)
Projektanci mody
Absolwenci szkół wyższych
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
raport z badań

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronie 215.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies