Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Framing analysis z perspektywy pedagogicznej : w stronę edukacji medialnej = Framing analysis from a pedagogical perspective : towards media education

Tytuł:
Framing analysis z perspektywy pedagogicznej : w stronę edukacji medialnej = Framing analysis from a pedagogical perspective : towards media education
Autorzy:
Rzyska, Aleksandra. Autor
Tematy:
Analiza dyskursu
Środki masowego przekazu
Edukacja medialna
Dyskurs (językoznawstwo)
Badania naukowe
Polska
Analiza treści i zawartości mediów
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie autorstwa - Bez Utworów Zależnych 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 232-235.

artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł przeglądowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies