Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Does the use of electronic gradebooks affect schooling outcomes? : a study in Polish primary schools

Tytuł:
Does the use of electronic gradebooks affect schooling outcomes? : a study in Polish primary schools
Autorzy:
Jasińska-Maciążek, Aleksandra Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Warszawski
Data publikacji:
2020
Tematy:
Polska
Szkoły podstawowe
Dziennik elektroniczny
Efektywność nauczania
Oceny szkolne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma pedagogicznego

raport z badań

Bibliografia na stronach 59-64.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies