Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Elementy emocjonalne opakowania a preferencje konsumentów : znaczenie osoby promującej produkt i jej rozpoznawalności

Tytuł:
Elementy emocjonalne opakowania a preferencje konsumentów : znaczenie osoby promującej produkt i jej rozpoznawalności
Autorzy:
Wawrzynkiewicz, Natalia Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Polska
Opakowania
Spostrzeganie
Nawyki konsumenckie
Marka (ekonomia)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronach 127-128.

raport z badań

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies