Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implementacja systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientem klasy CRM w praktyce funkcjonowania biur podróży w Polsce : dekada doświadczeń = Implementation of systems supporting Customer Relationship Management (CRM) in the practice of travel agencies in Poland : decades of experiences

Tytuł:
Implementacja systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientem klasy CRM w praktyce funkcjonowania biur podróży w Polsce : dekada doświadczeń = Implementation of systems supporting Customer Relationship Management (CRM) in the practice of travel agencies in Poland : decades of experiences
Współwytwórcy:
Gryszel, Piotr Autor
Michalska-Dudek, Izabela Autor
Rapacz, Andrzej (1951- ) Autor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Zarządzanie relacjami z klientami
Biura podróży
Polska
Systemy informatyczne zarządzania
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronie 132.

raport z badań

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies