Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy : determinanta skutecznej sprzedaży bezpośredniej

Tytuł:
Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy : determinanta skutecznej sprzedaży bezpośredniej
Współwytwórcy:
Werenowska, Agnieszka Autor
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa)
Jaska, Ewa Autor
Stolarska, Paulina Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Marketing bezpośredni
Polska
Komunikacja interpersonalna
Kompetencje komunikacyjne
Handel detaliczny
Konsumenci (ekonomia)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 124-125.

raport z badań

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies