Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole jako szansa na przeciwdziałanie zjawisku wykluczenia społecznego = Psychological and pedagogical help at school as an opportunity to counteract the phenomenon of social exclusion

Tytuł:
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole jako szansa na przeciwdziałanie zjawisku wykluczenia społecznego = Psychological and pedagogical help at school as an opportunity to counteract the phenomenon of social exclusion
Autorzy:
Lewandowska-Kidoń, Teresa Autor
Współwytwórcy:
Wydział Nauk Społecznych (Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka ; Warszawa)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Wykluczenie społeczne
Polska
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Zapobieganie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma pedagogicznego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma psychologicznego

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 79-81.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies