Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The determinants of Global Account Management (GAM) : a relationship decision-making model

Tytuł:
The determinants of Global Account Management (GAM) : a relationship decision-making model
Autorzy:
Deszczyński, Bartosz. Autor
Współwytwórcy:
Katedra Marketingu Międzynarodowego (Uniwersytet Ekonomiczny ; Poznań)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Globalizacja
Decyzje
Relacje biznesowe
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 249-253.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies