Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Professional development for faculty in virtual/online environments: a case study

Tytuł:
Professional development for faculty in virtual/online environments: a case study
Autorzy:
Prooyen, Traci van Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Szkolnictwo wyższe
Rozwój zawodowy
Stany Zjednoczone (USA)
Nauczyciele akademiccy
E-learning
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

case study (studium przypadku)

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Bibliografia, netografia na stronie 43.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies