Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola orientacji ulotki i wyróżnienia czcionki w odbiorze przekazu reklamowego

Tytuł:
Rola orientacji ulotki i wyróżnienia czcionki w odbiorze przekazu reklamowego
Współwytwórcy:
Wydział Informatyki i Zarządzania (Politechnika Wrocławska)
Biazik, Małgorzata Autor
Michalski, Rafał (organizacja i zarządzanie) Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Polska
Okulografia
Krój pisma
Ulotka reklamowa
Marketing
Badania marketingowe
Reklama
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 176-178.

raport z badań

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies