Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowe ujęcie działalności e-commerce na rynku usług logistycznych

Tytuł:
Marketingowe ujęcie działalności e-commerce na rynku usług logistycznych
Współwytwórcy:
Majchrzak, Joanna (organizacja i zarządzanie) Autor
Wicenta, Karolina Autor
Bręgiel, Ewelina Autor
Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Jakości (Politechnika Poznańska)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Marketing strategiczny
Usługi kurierskie
Usługi logistyczne
Paczkomat
Marketing-mix
Handel elektroniczny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 32-34.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies