Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Moralność młodzieży a reklama = Morality of the youth versus advertising

Tytuł:
Moralność młodzieży a reklama = Morality of the youth versus advertising
Autorzy:
Prędotka, Tomasz Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II (Kraków)
Data publikacji:
2015
Tematy:
System wartości
Etyka
Młodzież
Reklama
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 178-180.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma socjologicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies