- Tytuł:
- Znaczenie terapii integracji sensorycznej w funkcjonowaniu dzieci ze spektrum autyzmu w normie intelektualnej (na przykładzie uczniów Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu)
- Autorzy:
- Jarzombek-Ziemiańska, Sonia Autor
- Data publikacji:
- 2020
- Tematy:
-
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
Zaburzenia integracji sensorycznej
Bytom (woj. śląskie)
Szkoły podstawowe
Szkoły specjalne
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
Psychoterapia
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 2 (Bytom) - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Język:
- polski
- Prawa:
-
Uznanie Autorstwa – Na Tych Samych Warunkach 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/ - Dostawca treści:
- Academica
- Artykuł