Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teachers’ concepts of a ‘no penalty zone’ : drama-based learning for inclusive and co-designed classrooms

Tytuł:
Teachers’ concepts of a ‘no penalty zone’ : drama-based learning for inclusive and co-designed classrooms
Współwytwórcy:
Jagiełło-Rusiłowski, Adam Autor
Colverd, Susan Autor
Data publikacji:
2021
Tematy:
Drama (pedagogika)
Polska
Edukacja włączająca
Nauczyciele
Rozwiązywanie konfliktów
Klasa integracyjna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł z czasopisma naukowego

artykuł problemowy

Bibliografia na stronach 264-266.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies