Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Celebrity endorsement" i "influencer marketing" w dobie pandemii : studium przypadku akcji#RealInfluencers i kampanii marki Żabka

Tytuł:
"Celebrity endorsement" i "influencer marketing" w dobie pandemii : studium przypadku akcji#RealInfluencers i kampanii marki Żabka
Autorzy:
Sobura, Joanna Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Data publikacji:
2021
Tematy:
Noizz.pl (portal internetowy)
Polska
Komunikacja marketingowa
Influencer marketing
Żabka Polska
Kampania reklamowa
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Na Tych Samych Warunkach 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 173-176.

case study

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma socjologicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies