Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer differentiation system : compatibility of value creation and cost management

Tytuł:
Customer differentiation system : compatibility of value creation and cost management
Autorzy:
Valančienė, Loreta (1974-2015)
Współwytwórcy:
Boguslauskas, Vytautas
Neverauskas, Bronius
Data publikacji:
2004
Tematy:
Rachunek kosztów
Marketing partnerski
Rachunkowość zarządcza
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Materiały z I polsko-litewskiego seminarium "Accounting change in the period of economic transformation in Poland and Lithuania", Łódź.

Streszcz. pol., lit.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies