Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kommunikationsstrategische Konstanten : zu wirkungsästhetischen Programmen in Johannes Mario Simmels Bestsellerromanen: "Es muss nicht immer Kaviar sein" (1960) und "Im Frühling singt zum letzten Mal die Lerche" (1990)

Tytuł:
Kommunikationsstrategische Konstanten : zu wirkungsästhetischen Programmen in Johannes Mario Simmels Bestsellerromanen: "Es muss nicht immer Kaviar sein" (1960) und "Im Frühling singt zum letzten Mal die Lerche" (1990)
Autorzy:
Rzeszotnik, Jacek (1967- )
Data publikacji:
2003
Tematy:
Literatura niemiecka - historia
Simmel, Johannes Mario (1924-2009)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
niemiecki
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies