Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stereotypes and national values in an intercultural advertising discourse : a case study : slavonic campaigns of Danones actimel brand

Tytuł:
Stereotypes and national values in an intercultural advertising discourse : a case study : slavonic campaigns of Danones actimel brand
Autorzy:
Dudziak, Arkadiusz
Data publikacji:
2011
Tematy:
Jogurt - reklama - Europa Środkowo-Wschodnia
Stereotyp narodowy
Danone
Kultura audiowizualna - antropologia społeczna
Świadomość społeczna - Europa Środkowo-Wschodnia
Reklama - socjologia
Żywność - reklama
Reklama - antropologia społeczna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. pol.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies