Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Peer tutoring for EFL learning : a multidimensional analysis of elementary school students

Tytuł:
Peer tutoring for EFL learning : a multidimensional analysis of elementary school students
Autorzy:
Tzu-Ching Chen, Kate
Współwytwórcy:
Yi-Chen Tsai, Alison
Data publikacji:
2015
Tematy:
Szkolnictwo podstawowe - Taiwan
Nauczanie początkowe - metody
Tutoring rówieśniczy
Język angielski - nauczanie - metody aktywizujące
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies