Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Do all roads lead to Rome? : the effect of the decision-making logic on business model change

Tytuł:
Do all roads lead to Rome? : the effect of the decision-making logic on business model change
Współwytwórcy:
Saarenketo, Sami
Salojärvi, Hanna
Sainio, Liisa-Marija
Torkkeli, Lasse
Data publikacji:
2015
Tematy:
Innowacje - ekonomika
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) - zarządzanie
Decyzje - gospodarka - metody
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr. s. 19-23.

Streszcz. pol.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies