Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The effect of cultural orientation on the purchasing decisions of consumers : a cross cultural comparative study

Tytuł:
The effect of cultural orientation on the purchasing decisions of consumers : a cross cultural comparative study
Autorzy:
Asamoah, Emmanuel S.
Współwytwórcy:
Chovancová, Miloslava (1952- )
Data publikacji:
2016
Tematy:
Konsumenci (ekon.) - badanie - Ghana
Decyzje - handel
Konsumenci (ekon.) - badanie - Czechy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. pol.

Bibliogr., netogr. s. 28-31.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies