Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? : między chaosem a autentyczną potrzebą

Tytuł:
Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? : między chaosem a autentyczną potrzebą
Autorzy:
Sarnat-Ciastko, Adrianna. Autor
Data publikacji:
2015
Tematy:
Szkolnictwo
Polska
Mentoring
Coaching
Nauczanie
Tutoring szkolny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 151-152.

Streszczenie angielskie.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies