Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja wirtualna w procesie podejmowania decyzji zakupu

Tytuł:
Komunikacja wirtualna w procesie podejmowania decyzji zakupu
Autorzy:
Grzywińska-Rąpca, Małgorzata. Autor
Współwytwórcy:
Grzybowska-Brzezińska, Mariola. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Marketing elektroniczny
Handel elektroniczny
Polska
Komunikowanie marketingowe
Konsumenci (ekonomia)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia na stronie 119.

artykuł z czasopisma naukowego

Referat z konferencji: Informacja w społeczeństwie XXI wieku, 2016, Olsztyn.

Streszczenie w języku angielskim.

referat

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies