Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Determinants of social medias use in consumer behaviour : an international comparison

Tytuł:
Determinants of social medias use in consumer behaviour : an international comparison
Autorzy:
Bartosik-Purgat, Małgorzata. Autor
Współwytwórcy:
Hinner, Michael B. Autor
Filimon, Nela. Autor
Data publikacji:
2016
Tematy:
Hiszpania
Stany Zjednoczone (USA)
Odmienność kulturowa
Turcja
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Niemcy
Media społecznościowe
Chiny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma ekonomicznego

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 97-100.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies