Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of promotional measures on the buying behaviour of young consumers on the food market = Wpływ działań promocyjnych na zachowania zakupowe młodych konsumentów na rynku żywności

Tytuł:
The impact of promotional measures on the buying behaviour of young consumers on the food market = Wpływ działań promocyjnych na zachowania zakupowe młodych konsumentów na rynku żywności
Autorzy:
Angowski, Marek. Autor
Współwytwórcy:
Domańska, Katarzyna (1975- ). Autor
Komor, Agnieszka. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Studenci
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Promocja handlowa
Żywność
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronie 17.

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies