Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe

Tytuł:
Strategie marketingowe
Współwytwórcy:
Oficyna Wydawnicza (Szkoła Główna Handlowa ; Warszawa) Wydawca
Wrzosek, Wojciech (1937- ) Red.
Baran, Radosław
Szkoła Główna Handlowa (Warszawa)
Data publikacji:
2001
Wydawca:
Warszawa : SGH
Tematy:
Marketing strategiczny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
podręczniki akademickie

Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies