Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Portale społecznościowe jako narzędzie promocji i public relations w społeczeństwie informacyjnym : perspektywy rozwoju = Social networking sites as promotion and public relations tools in the information society : development perspectives

Tytuł:
Portale społecznościowe jako narzędzie promocji i public relations w społeczeństwie informacyjnym : perspektywy rozwoju = Social networking sites as promotion and public relations tools in the information society : development perspectives
Autorzy:
Słapczyński, Tomasz. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Internauci
Marketing elektroniczny
Komunikacja internetowa
Społeczeństwo informacyjne
Public relations
Świat
Media społecznościowe
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 60-61.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies