Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Geographia Polonica Vol. 89 No. 4 (2016)

Tytuł:
Geographia Polonica Vol. 89 No. 4 (2016)
Transport means and organised tourism: Empirical evidence from Poland
Autorzy:
Ciechański, Ariel
Taylor, Zbigniew (1946– )
Data publikacji:
2016
Wydawca:
IGiPZ PAN
Słowa kluczowe:
railways
package holidays
cruise ships
coaches
airlines
tour operators
transport dla turystyki
linie lotnicze
autokary
koleje
wakacje zorganizowane
passenger carriers
tourism-exporting economy
statki turystyczne
transport for tourism
gospodarka eksportująca turystykę
przewoźnicy pasażerscy
touroperatorzy
Źródło:
http://195.187.71.2/ipac20/ipac.jsp?profile=geogpan&index=BOCLC&term=ee95400564
CBGiOS. IGiPZ PAN, sygn.: Cz.2085, Cz.2173, Cz.2406
CBGiOS. IGiPZ PAN, call nos.: Cz.2085, Cz.2173, Cz.2406
Język:
angielski
Prawa:
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Creative Commons Attribution BY-SA 3.0 PL license
Linki:
https://rcin.org.pl/dlibra/publication/edition/61195/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
RCIN - Repozytorium Cyfrowe Instytutów Naukowych
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper has sought to give some insights into the means of transport used by the 38 largest tour operators seated in Poland. The research is based on in-depth analysis and uses data from a number of tourism and transport sources. Results indicate a great concentration of the servicing of organised tourist traffic within a relatively small number of wholesalers. Basically, the effects of air carriers to date are hardly to be overestimated, and this is especially true of an assessment of recent developments as regards charter flights from/to Poland. Coaches play a much lesser role in the servicing of organised mass tourist traffic, while other means of transport (cruise ships, railways) are used only occasionally. Overall, the analysis carried out characterises the country’s leisure travel market as one which is only at the early stages of maturity.

24 cm

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies