Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Crowdsourcing a marketing : model biznesu agencji marketingowej i czynniki krytyczne sukcesu

Tytuł:
Crowdsourcing a marketing : model biznesu agencji marketingowej i czynniki krytyczne sukcesu
Crowdsourcing and marketing : the business model marketing agency and critical success factors
Autorzy:
Kreft, Jan
Data publikacji:
2015
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/14201  Link otwiera się w nowym oknie
http://czasopismologistyka.pl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=329&limit=5&limitstart=60&order=name&dir=DESC&Itemid=79  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Innovations have a key meaning for the majority of companies allowing them to survive. Despite the still dominant search of innovation within the organization, after the change of views on their source which were brought up by research on the concept of open innovations it is “co-innovation” that is becoming the object of analysis. The purpose of the publication is to formulate a crowdsourcing model which associates Internet users and marketing companies looking for innovative solutions outside their own organization. This model is the effect of research done by a group of marketing companies employees and crowdsourcing platforms. The results of this research allow to formulate critical factors determining the success of marketing activity using crowdsourcing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies