Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Techniki promocyjne wykorzystywane w szkolnictwie średnim oraz ich wpływ na motywację uczniów do wyboru szkoły

Tytuł:
Techniki promocyjne wykorzystywane w szkolnictwie średnim oraz ich wpływ na motywację uczniów do wyboru szkoły
Promotional Techniques used ​​in secondary education and their impact on students motivation to school choice
Autorzy:
Czopek, Natalia
Słowa kluczowe:
EDUCATIONAL PRODUCT - INFLUENCE OF PROMOTION – PROMOTION TOOLS
NARZĘDZIA PROMOCYJNE - PRODUKT EDUKACYJNY – WPŁYW PROMOCJI
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Czopek, Natalia (2011). Techniki promocyjne wykorzystywane w szkolnictwie średnim oraz ich wpływ na motywację uczniów do wyboru szkoły. Praca licencjacka pod kierunkiem dr Kazimierza Bujaka, Kraków: Instytut ISP, 99s., 35 poz. bibl., 2 źródła internetowe, 1 aneks, 3 ilustracje, 1 tabela, 29 wykresów.Produkt edukacyjny posiada takie same atrybuty jak tradycyjny towar komercyjny. Fakt ten rodzi potrzebę korzystania przez szkoły z technik promocyjnych w celu zainteresowania swoją ofertą potencjalnych klientów. W związku z powyższym istotnym jest zidentyfikowanie najskuteczniejradzących sobie z tym zadaniem narzędzi. Jest to działanie uzasadnione przez wyniki badań, zaprezentowane w niniejszej pracy, które udowadniają znaczny wpływ działań promocyjnych placówek edukacyjnych na podejmowane przez uczniów decyzje dotyczące wyboru szkoły średniej.Odpowiedni dobór i wykorzystanie narzędzi budujących strategię promocji szkoły może mieć decydujące znaczenie w końcowym etapie niejednego procesu wyboru szkoły przez potencjalnego ucznia.

Czopek, Natalia (2011). Promotional Techniques used ​ ​​in secondary education and their impact on students motivation to school choice. Bachelor thesis under the direction of dr Kazimierz Bujak, Cracow: Institute of ISP, 99s., 35 pos. Refs, 2 internet sources, 1 appendix, 3 illustrations, 1 table, 29 charts.Educational product has the same attributes as traditional commercial product. This raises the need for schools to use promotional techniques to attract potential customers to its offer. Therefore, it is important to identify the best tools to achive this purpose. This action is justified by the results of studies presented in this present work, which prove evidence that promotion activities have significant influence on decisions regarding choice of secondary school by students. Proper selection and use of tools which are important for building a strategy for promoting the school maybe crucial in selection process for students.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies