Tytuł pozycji:
Motywacja jako element psychologii organizacji i pracy na przykładzie sieci sklepów Biedronka
This thesis is devoted to the motivation as an element of work and organization psychology. It presents methods of effective motivation based upon the activity of managers which work in web of stores Biedronka. Chapter One contains the general definition of work as very important part of human life and work and organization psychology and her history. Chapter Two describe different theories of motivation and how did they form. The last chapter is the presentation of the activity of shops web Biedronka and her motivation system.
Praca traktuje o motywowaniu jako elemencie psychologii pracy i organizacji. Przedstawia ona sposoby skutecznego motywowania na podstawie działań kierowników sklepów Biedronka. Rozdział pierwszy zaznajamia nas z pojęciem pracy w kontekście jej dużego wpływu na życie człowieka. Zawiera również wyjaśnienie pojęcia psychologii organizacji i pracy, obszary jej działania oraz historię powstania tego odłamu psychologii. W rozdziale drugim przedstawione zostały różne teorie motywacji oraz historia kształtowania się tego pojęcia. Ostatni rozdział ukazuje działalność sieci sklepów Biedronka oraz system motywacyjny w niej występujący.