Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Działania promocyjne w Internecie polskich przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej

Tytuł:
Działania promocyjne w Internecie polskich przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej
Pomotional activities used in the Internet by polish companies from automotive market
Autorzy:
Knapkiewicz, Kacper
Słowa kluczowe:
Polish automotive market – Polish companies of automotive market – promotion activities in the Internet
branża motoryzacyjna w Polsce – polskie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej – promocja w Internecie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This thesis focuses on Internet promotion activities on Polish automotive market. Main aim is to underline promotion activities used by companies to promote their car dealers. Moreover, the aim is to emphasize those activities of both, companies and car dealers, which are connected with Internet.The thesis contains theoretical part, based on wide literature studies, as well as empirical part compiled on the basis of author own research. In order to posses information needed, author decided to provide individual interviews with dealers sales representatives of Fiat, Renault and Suzuki.Interview was made with sales representatives of one dealer of each mentioned above company in Krakow. Studies have shown that it is possible to distinguish certain characteristic of Internet promotional activities, which are typical for companies of Polish automotive market.The results may be subjective because of the limited number of analyzed companies. The results show however some characteristic methods of promotion activities in the Internet, which are used by all analyzed companies and dealers.

Poniższa praca została poświęcona tematyce promocji w Internecie polskich przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej. Celem pracy było przedstawienie działań promocyjnych wystosowywanych przez koncerny samochodowe do autoryzowanych dealerów marki, a także działań promocyjnych w Internecie prowadzonych zarówno przez same koncerny, jak i przez dealerów.Na pracę składa się część teoretyczna, oparta na analizie literaturowej, oraz praktyczna część badawcza. W celu pozyskania informacji do badań, autor przeprowadził wywiad osobisty z przedstawicielami koncernów Fiat, Renault i Suzuki, w salonach tych marek na terenie miasta Krakowa.Wywiad został przeprowadzony na próbie jednego salonu każdej z wymienionych powyżej marek. Wyniki ukazały, że można mówić o pewnej prawidłowości w prowadzeniu działań promocyjnych w Internecie polskich przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej.Wyniki przeprowadzonych badań mogą być subiektywne, ze względu na dobraną próbę badawczą trzech marek. Ukazują one jednak pewne prawidłowości, którymi kierują się koncerny motoryzacyjne przy przeprowadzaniu akcji promocyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies