Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

STRATEGIE MARKETINGOWE PRODUCENTÓW SYSTEMÓW ROLETOWYCH NA PRZYKŁADZIE RYNKU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO

Tytuł:
STRATEGIE MARKETINGOWE PRODUCENTÓW SYSTEMÓW ROLETOWYCH NA PRZYKŁADZIE RYNKU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Marketing strategies of rollershutters producers shown on example of Świętokrzyskie Voivodeship market.
Autorzy:
Piłat, Mariola
Słowa kluczowe:
Słowa kluczowePromocja – Sprzedaż – Reklama – Pulic relations
Marketing strategies of rollershutters producers shown on example of Świętokrzyskie Voivodeship market.
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
AbstractThe aim of this diploma paper is to present some marketing strategies of entrepreneurs in świętokrzyskie Voivodeship. Most of all dissertation concentrates on producers and retail sellers (at a same time) of blinds and shuttering systems such as Venetian blinds, roller blinds, roller shutters for windows and doors, garage gates, awnings and other stuff for windows, doors and garages. This market has about 20 years of tradition in Kielce and nearby locations. One of most interesting strategies of selling shutters is cooperation with windows and door shops. The other is to open to the market with a service: product plus montage of it in one price (including lesser VAT) .Despite the fact that this paper concentrates on strategies, mostly in first part and last part, it also includes technical information in part two, very important for the paper itself. The third part includes geo-economical information of Świętokrzyskie Voivodeship and a little history of local business, specially civil engineering and building development.The best thing in this diploma paper is that the most important knowledge comes out of practice, theory form books are only a base for analyzing a real fact that have their places in shops, markets and production halls.

AbstraktCelem pracy dyplomowej jest przedstawienie strategii marketingowych przedsiębiorców w województwie świętokrzyskim. Przede wszystkim rozprawa koncentruje się na firmach, które są jednocześnie producentami i sprzedawcami detalicznymi przesłon i technik osłonowych, takich jak żaluzje, roletki materiałowe, rolety zewnętrzne, bramy garażowe, markizy i inne systemy do okien, drzwi i garaży. Rynek ten ma około 20 lat tradycji w Kielcach i okolicach. Jedną z najciekawszych strategii sprzedaży rolet jest współpraca z punktami sprzedaży okien i drzwi. Inną jest wyjście na rynek z usługą: produkt z montażem w jednej cenie (aby uzyskać niższy VAT).Pomimo faktu, że dokument koncentruje się na strategii, głównie w pierwszej części i ostatniej, zawiera także informacje techniczne w części drugiej, bardzo ważne dla sam papier. Trzecia część zawiera geo-ekonomiczne informacje z Województwa Świętokrzyskiego i trochę historii lokalnej, głównie związanej z inżynierią budowlaną i rozwojem zabudowy.Mocną stroną tej pracy dyplomowej jest to, że najważniejsza przytoczona wiedza pochodzi z praktyki, teoria zapisana jest jedynie bazą do analizy przedmiotu pracy, który występuje przede wszystkim w sklepach, giełdach i halach produkcyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies