Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The social influence and consumer behaviour in online forum virtual community

Tytuł:
The social influence and consumer behaviour in online forum virtual community
Wpływ społeczny a zachowania konsumenckie w społeczności wirtualnej forum internetowego
Autorzy:
Odrzywołek, Anna
Słowa kluczowe:
wpływ społeczny, społeczności wirtualne, zachowania konsumenckie
social influence, virtual communities, consumer behaviour
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca przedstawia zagadnienia związane z wpływem społecznym i jego rolą w kształtowaniu decyzji konsumenckich. Punktem wyjścia jest teoria dotycząca zachowań konsumenckich oraz socjologiczne i psychologiczne podstawy mechanizmów wpływu społecznego. Celem pracy jest konfrontacja teorii wpływu społecznego z nową rzeczywistością społeczności wirtualnych.

The paper presents issues related to social influence and its role in shaping consumer decisions. The starting point is the theory on consumer behavior and the sociological and psychological basis of the mechanisms of social influence. The main aim is to confront the theory of the social influence of the new reality of virtual communities

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies