Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Impact of nonverbal communication on relations with customers

Tytuł:
Impact of nonverbal communication on relations with customers
ZNACZENIE KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W KONTAKTACH Z KLIENTEM
Autorzy:
Pozłótka, Michalina
Słowa kluczowe:
verbal communication, nonverbal communication, Proxemics
komunikacja werbalna, komunikacja niewerbalna, proksemika,
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Presented thesis aims to describe the impact of nonverbal communication on relations with customers. Research was conducted using two test methods questionnaire and observation form tested on total of 100 people. Obtained results gave the answer to the following questions: What kinds of nonverbal communication occurs in customer relations? What functions has nonverbal communication in the relation with the customer and what is the difference in verbal and nonverbal communication in relation with customers? The analysis results have shown that nonverbal communication in client-vendor relation completely secondary importance, informative function is the main one. Results also shows that nonverbal communication itself, is not enough to convey the message through a client-vendor, however, serves to facilitate the relation between them.

Niniejsza praca magisterska ma na celu opis wpływu komunikacji niewerbalnej na relacje z klientem. Badania zostały przeprowadzone przy pomocy dwóch metod badawczych kwestionariusza ankiety i formularza obserwacji w sumie przebadano 100 osób. Wyniki badań dały odpowiedź na poniższe pytania : Jakie rodzaje komunikacji niewerbalnej podejmowane są w relacjach z klientem? Jakie funkcje pełni komunikacja niewerbalna w relacjach z klientem oraz jaka jest różnica w komunikacji werbalnej i niewerbalnej w relacjach z klientem? Analiza wyników ukazała iż komunikacja niewerbalna w relacji klient-sprzedawca pełni drugorzędną rolę, podstawową funkcją jest funkcja informacyjna. Ukazano, iż sama komunikacja niewerbalna nie wystarczy do tego, aby przekazać komunikat na drodze klient-sprzedawca jednak służy do ułatwienia relacji pomiędzy nimi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies