Tytuł pozycji:
Kształtowanie wizerunku firmy na przykładzie Banku Millennium SA
Celem pracy jest próba przybliżenia różnych mechanizmów i koncepcji kreowania wizerunku firmy na przykładzie międzynarodowej instytucji finansowej. W rozdziale pierwszym przedstawiono teorie wizerunku i tożsamości firmy, a także rolę i znaczenie identyfikacji wizualnej przedsiębiorstw. Część druga pracy definiuje niezbędne narzędzia i metody służące kreowaniu pozytywnego obrazu firmy w jej otoczeniu rynkowym. W kolejnych rozdziałach pracy został zaprezentowany profil Banku Millennium oraz stosowane w Banku metody z zakresu public relations, społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility) oraz komunikacji marketingowej – narzędzia niezbędne w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy.
The aim of this thesis is to show various mechanisms and concepts of creating the corporate image on the example of an international financial institution. The first chapter presents the theories of image and corporate identity and the role and importance of visual identification of companies. The second part of the work defines the necessary tools and methods for creating a positive image of the company in its market environment. In subsequent chapters of this paper there was presented Millennium Bank profile and Bank methods used in public relations, corporate social responsibility and marketing communications-the tools necessary in creating a positive image of the company.