Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kobieta w polskiej i francuskiej reklamie - zachwyt czy dyskryminacja?

Tytuł:
Kobieta w polskiej i francuskiej reklamie - zachwyt czy dyskryminacja?
Woman in polish and french commercials - admiration or discrimination?
Autorzy:
Pietrzak-Thébault, Joanna
Sojka, Agnieszka
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Scriptum, Tomasz Sekunda
Słowa kluczowe:
woman
commercials
sexual stereotypes
marketing
media
sexism
advertisements
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/17896  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The paper originated as the result of research in a few fields: social, political and anthropological as well as in the world of advertisement. The authors also used their pbservations and experience gained during several years long work as advisers for the Office of Elżbieta Radziszewska the Minister for Equality of Women in the Office of the Polish Prime Minister. The paper analyzes and com[ares variety of media (TV commercials, billboards and others) which use images of women toadvertise and market specific products in two countries: Poland and France. It also addresses the question how the legal systems in both countries approach stereotypes of women and sexism which are present in the world of advertisement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies