Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

STSTEM MOTYWACYJNY PRZEDSIEBIORSTWA W OCENIE PRACOWNIKÓW

Tytuł:
STSTEM MOTYWACYJNY PRZEDSIEBIORSTWA W OCENIE PRACOWNIKÓW
Company's motivation system in the employees' opinion.
Autorzy:
Kucięba, Agnieszka
Słowa kluczowe:
Human Resource Management, motivation system, motivation models, staff.
Zarządzanie zasobami ludzkimi, system motywacyjny, modele motywacji, personel.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest poznanie opinii badanych na temat systemu motywacyjnego w firmie oraz jakościowa charakterystyka odczuwanej motywacji do pracy.Rozdział I prezentuje jak jest tworzony system motywowania. W tym kierunku zastosowany został przegląd klasycznych i współczesnych teorii motywacji oraz wybrane modele. W rozdziale II zostały opisane zasady i kwalifikacje motywatorów, które podzielono na pozytywne i negatywne rozkładając je na bodźce materialne i niematerialne.Rozdział III prezentuje metody badań , opis działalności przedsiębiorstwa oraz jej strukturę. Ostatni rozdział – IV prezentuje wyniki przeprowadzonych badań.Poszczególne obszary tematyczne wyodrębniły jaki system motywacji występuje w opiniach pracowników oraz jaka jest ich ocena. Treść ma charakter diagnostyczny opierający się na podstawie zrealizowanych badań.Część teoretyczna powstała na podstawie literatury z dziedziny zarządzania autorów tj. A., Armstrong, S. Borkowska czy T., Oleksyna. Roczniki statystyczne, strony internetowe i czasopisma o tematyce motywacji dodatkowo wzbogaciły zasób wykorzystanych źródeł i opracowań.

The purpose of this study is to understand respondents' opinion about the company's incentive system and qualitative characteristics of the perceived motivation to work. Chapter I presents how the motivation system is created. Therefore the review of classical and modern motivation theories and selected motivation models were used. Chapter II describes the principles and skills of motivators, which were divided into positive and negative, spreading them into tangible and intangible incentives. Chapter III presents the research methods, a description of the company and its structure ,The results of the tests are presented in Chapter IV.Different subject areas prove what incentive system exists in the employees opinions and how it is judged by the employees . Content , based on research , shows diagnostic approach. The theoretical part is based on the literature of the field of management , authors A., Armstrong, S. Borkowska or T., Oleksyna. The list of resources was further enriched by statistical yearbooks, websites and motivational magazines.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies