Tytuł pozycji:
CUSTOMER SATISFACTION SURVEY USING THE METHOD OF SERVQUAL ON THE EXAMPLE OF ANWA TOYOTA
This paper presents a customer satisfaction using SERVQUAL method on the example of ANWA TOYOTA. It contains characteristics of basic issues related to the consumer, their behavior and attitude and the impact on decision-making. In chapters IV and V there are the results and the summary of conducted studies on customer satisfaction, using SERVQUAL method on the example of ANWA TOYOTA. This work was based on the literature on marketing with particular attention being paid to the consumer, the website ANWY Toyota and on studies conducted in the show-room ANWA TOYOTA, Al. Pokoju 57 in Krakow
Poniższa praca przedstawia satysfakcję klienta z wykorzystaniem metody Servqual na przykładzie ANWA TOYOTA. Zawiera charakterystykę podstawowych zagadnień związanych z konsumentem, ich zachowaniem i postawą oraz wpływem na podejmowanie decyzji. W rozdziałach IV i V znajdują się wyniki przeprowadzonych badań oraz ich podsumowanie, na temat satysfakcji klienta z wykorzystaniem metody Servqual na przykładzie ANWA TOYOTA. Praca została napisana na podstawie literatury o tematyce marketingowej, z szczególną uwagą poświęconą konsumentowi , strony internetowej ANWY TOYOTA oraz na podstawie przeprowadzonych badań w salonie ANWA TOYOTA, przy alei Pokoju 57 w Krakowie.